ZWROTY

Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od jego zakupu.

Koszt przesłania towaru klientowi jak i odesłania go do sklepu goodcoffee.pl pozostaje po stronie klienta, a goodcoffee.pl zwróci klientowi kwotę równą cenie zamówionego towaru powiększony o kwotę równą kosztowi najtańszej formy formy zwrotu towaru do sklepu niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru. Towar powinien być w stanie nienaruszonym.

Aby skorzystać  prawa od odstąpienia od umowy należy poinformować nas o tym fakcie telefonicznie (+48 501 128 222), mailowo (kontakt@goodcoffee.pl) lub pisemnie (Good Coffee Wojciech Machowski, ul. Świderska 109J/16, 03-134 Warszawa) oraz przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Wzór odstąpienia od umowy

 

REKLAMACJE

Klient ma prawo reklamować produkt, jeśli będzie on wadliwy z przyczyn leżących po stronie Good Coffee. Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na adres kontakt@goodcoffee.pl.

Wszystkie reklamacje rozpatrzymy natychmiast po otrzymaniu towaru – najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od dnia jego odebrania.

Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookies w celu ulepszenia naszych usług. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji w dziale „Polityka prywatności" Polityka prywatności

Zamknij